Vila

Det blev vila för fröken Bus även idag. For ut imorse vid 7 med Malin, och hem igen vid 13 med E. Nu har jag fått jättebra struktur och ordning på mina saker. De är så himla kul att pyssla och göra fint inför stallsesången igen. :-) Suuupermysigt! Behöver köpa in ett par lådor till, och sen är jag nästan färdig. Ska smörja sadel och träns imorgon för det hanns inte med riktigt idag. Smörjde dock upp en del som ska säljas, massa träns.
 
Ska iväg på jobb om 20 min, sen blire myskväll hemma. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du Sälja något träns i new market färgen?:)

Svar: Ja, elr det är typ new market. Det är ett pullarträns från Herve Godignon, strl Full med silverklinkers på nosgrimma och pannband.
Josefine Fred

2012-09-01 @ 16:38:17
URL: http://www.hovgardenspinglor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0