Vilken stjärna!

Bestämde mig för ett dressyrpass idag, och Carro hakade på så vi filmade varandra. :-) Tur var väl det för jag hade kanske världens finaste häst idag!! En dag där allt flöt på så jäkla bra. Hon var lugn, avslappnad, tog ut steget, inge spänd alls. Jag är så glad. Även i båda galopperna! Visst blev hon lite spänd emellan galopperna, men skitsamma. Hon var så satans fin från början till slut idag.
 
Dock märks de verkligen hur sned jag är för tillfället, då jag inte alls kan rida henne bra i höger varv och främst i galoppen. Vänster galopp går som en dans, men kommer jag till höger sitter jag snett, får inte henne på yttersidan, vi genar osv. Men när jag slutade tänka och bara släppte allt och slappnade av i ben, armar, rygg och så vidare så släppte de faktiskt. :-) Och vi hade inte alls samma "dragkamp" i innerhanden som vi har haft. Ne hon var verkligen en DRÖM idag.
 
De bästa? Att de finns på film!!! Hur ofta äre inte man säger "Hon gjorde si och så skitbra, men fick inte med de på film. Så de såg inte ut sådär som de gör på filmen" Haha. :-P Man får sällan med godbitarna på film.
 
Jaja, när mitt liv ordnat upp sig (nästa vecka) ska jag beställa tid för naprapat osv. Jag har nämligen fått ett heltidsvikariat, troligtvis året ut. Dom tror 3 månader minst. Så det är vad jag hoppas! :-D Gladtjej_91
 
Har precis ätit JORDENS godaste korvstroganoff - made by me. Så jävulusiskt gott!!! Im in heaven :D

Kommentarer
Postat av: Lina m. ridtravaren Siren

Åh vad härligt, ska bli spännande att se filmen :D

Svar: Ja så SJUKT härligt! De tar lite tid för filmen blir hela 10 minuter lång, haha! Hatar själv så långa filmer, brukar max ha 3-4 min. Men denna är värd o ses, haha. Annars får man väl spola fram :-D
Josefine Fred

2012-09-17 @ 22:31:21
URL: http://worldisfullofmagic.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det var roligt att se hur fina ni var idag :D ni är så duktiga båda två! Gott det lät med korvstroganoff.. är bra sugen även fast jag nyss ätit. xD

Svar: Ja de var en otrolig känsla :D Hihi. Tack! Ni med :-)
Josefine Fred

2012-09-17 @ 22:32:23
URL: http://skimmelsto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0