:)

Sitter o myser i soffan o har precis ätit. :-) Innan de så har jag varit i stallet och tagit ut hästar samt mockat o fixat redan. Så nu återstår bara ridning i eftermiddag, efter att jag uträttat lite ärenden. Jag ska till naprapaten idag, för första ggn sen i juni. Och jag brukar gå 1 gång i månaden. Hugaligen. Lär ju bli plågad utav bara helvete idag, inget jag ser fram emot.. gör så förbannat ont när han ska mjuka upp mina sjukligt spända muskler. Finns ingen smärta likt den. Jaja, i bästa fall så är jag inte så illa som jag föreställer mig.
 
Sitter även och funderar på vad jag ska ha på dressyrtävlingar för outfit. Hade bestämt mig för ett vitt schabrak med marinblå kant, men då slog det mig att det är kass passform på det, så jag ska nog ha nåt annat. Antingen så ska jag köpa ett vitt med marinblå kant från Rider By horse. Älskar de färgerna! Och så ha min marinblå kavaj, och så småningom köpa ett par vita ridbrallor. Eller, så har jag mitt vita med brun kant från Schockemöhle, och så min bruna kavaj. Och isåfall köper jag vita ridbrallor direkt. Hm.....
 

Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Tror de schabrak med brunkant och brun kavaj kan bli så himla snyggt. :)

2013-04-23 @ 09:22:54
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Klart du ska ha nya schabraket ju! Det är ju skitsnyggt. Och med bruna kavajen. Go for it! :D

2013-04-23 @ 09:23:01
Postat av: Kaffehörnan

Vad fin du är, hoppas du finner nåt fint

2013-04-23 @ 11:18:35
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0