FILM (Träning)

Film från hoppträningen :-) Tack till Mallis som filmade!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Skolade du om henne alldeles själv? :D

Svar: Ja med hjälp utav tränare :-)
Josefine Fred

2013-04-11 @ 19:57:18
URL: http://www.saqubeck.blogg.se
Postat av: Elin

Hej! Har för mig att du för längesen skrev att du var hopprädd? Jag har aldrig varit hopprädd, flugit över 130-oxrar och liksom inte känt något alls. Men nu helt plötsligt känns 80-90 SKITHÖGT! Vad gjorde du för att träna upp och fokusera på att gå framåt? Behöver lite tips ;)

Svar: Hej :) Ja, jag är hopprädd. Men de blir bättre och bättre! :-) Jag har ridit för tränare och de har peppat mig att våga, men rätt vad det är kommer en lektion där jag vägrar hoppa 40cm liksom, och bara står o vägrar och typ grinar för att jag är så rädd. Så det har gått väldigt mycket upp och ner.
Det som hjälpt mig mest, och som jag tror är viktigast i alla lägen är inställningen. Hur man själv tänker och vad man fokuserar på. Det gäller verkligen att tänka positivt, och tro på sig själv och hästen. Sen att man tar det på en höjd man känner sig trygg med, innan man går upp till snäppet högre. :-)

Lycka till!
Josefine Fred

2013-04-11 @ 20:06:47
Postat av: Sofia Spelkvist

Ser verkligen jätte bra ut speciellt på slutet, då lyssnar hon mer på dig och man ser hur hon tar dina förhållningar :)

Svar: Tack :) Vad kul att du tkr de! Hade inte förväntat mig så mkt respons på denna film för de var inget särskilt pass liksom.. ;P Så de var skoj att få höra!
Josefine Fred

2013-04-11 @ 20:12:36
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: lina

Modig och duktig du är!!!!

2013-04-12 @ 11:41:41
Postat av: Ylva

Tji får dom som säger att varmblod inte kan ;)

Svar: Haha ja du.. om dom nu finns. ;) Aldrig träffat på elr hört om nån sån faktiskt. Hehe.
Josefine Fred

2013-04-15 @ 01:45:38
URL: http://ylvdan.blogg.se
Postat av: Ylva

Sv. Vad härligt! Vi har en del skeptiska här uppe i umeå :P

2013-04-15 @ 11:19:28
URL: http://ylvdan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0