Godmorgon lördag :-)

Jag är ledig idag! Så himla skönt. Varit ledig en enda dag på 13 dar, så jag är ledig både lör och sön denna helg. Fabulous!
 
Håller på och tvättar och har gjort de ser ca 8 imorse.. Och så har jag provat två tävlingsoutfits, rådgjort med mina bästa, samt beslutat vilken det blir! ;)
 
Ska till stallet om ett tag. Då blire ridning och massa pyssel. Tänkte även prova knoppa och se om det går med hennes kortkorta man. Vi får se. :-) Hade vart fint iaf!
 
Ha en bra helg hörrni! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till imorgon, kommer gå toppen! :D

Svar: Tack!! :D
Josefine Fred

2013-04-27 @ 14:54:00
URL: http://niohundranittionio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0