Vila

Idag vilar Bellis. Hon har gått bra 3 dgr i rad, plus att vilodagen som skulle bli på lördag blir inte av, så idag passade helt perfekt. Så rids hon tors, fre, lör och sön. Hoppträning imorgon! :-)
 
Var i hagen och myste med henne förut, drog igenom med magic brush några ggr så hon fick bort lite päls. :-) Sen kliade jag henne när hon så vackert bad om det. Men hon är så jäkla oförutsägbar nu, haha. Jag stod och kliade henne, och hon njöt.. och precis då berättar jag för henne hur himla oförutsägbar hon är nu, och så berättade jag att hon ena gången kan njuta av det man gör, och sen undrar man hm.... kommer det en drakkäft i fullt fräs mot en snart eller? ska jag byta ställe? hårdare? lösare? Och VIPS! Från att ha njutit för fulla muggar så vände hon huvudet mot mig och slog ihop käftarna, hahaha. Trots att jag enligt mig, inte ändrat nånting i kliandet.. Men rätt vad det är så passar det inte, och då får man veta det. Gäller att prova sig fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0