Motionerad

Har precis ätit en svingod lunch bestående av min goda kycklingpaj med en fullkornsbotten och massa sallad. Har duschat och stretchat oxå efter en liten powerwalk/löpartur. Jag hade knappt någon ork idag, och känner mig hängig, så det blev kanske 60% powerwalk och 40% löpning. Känns skönt hur som helst, att jag tog mig för att dra iväg. :-)
 
Om ca en timme ska jag till jobbet, och sen ikväll blir det motionering av pollan. Jag har ju fått min motionering för dagen tack å lov. Att rida förbränner ju ingen några kalorier ;) om det inte är ett värsting träningspass givetvis.
 
Bella och jag på skritturen igår..

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilken mysig väg :)

2013-08-06 @ 16:52:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0