Jogging

Red bort till paddocken idag med Bellis, för o checka underlaget. Det var helt ok så jag red på övre planen typ 10 minuter. Joggade omkring där i lite volter, och en stor 8-volt. Gick jättebra och B var jättefin!! Hade velat haft dedär på film. Jag vet inte hur det ser ut längre, haha. Var så längesen jag såg oss rida dressyr på film.
 
Dock så fick jag skavsår i knävecket igår, i dressyrsadeln, i nedsittning i trav. Och sen ba fortsatte de. Så idag vart de ännu värre! Öppet jäkla skavsår som sved satan i duschen... Fattar inte varför jag fick det? ;o Jag hade andra ridskor, med tjocksockar i, som jag inte kan rida i då jag inte får nåt stöd alls av dom skorna. Och så hade jag ett par ridbyxor jag inte haft i sadeln förut, igår alltså. Så nåt av dom sakerna måste ha spelat in.. :o Men hur fattar jag inte. Ont gör det och jag måste lösa de på nåt sätt. ;o Det som skaver är ridbyxsömmen, på nåt jäkla vis.
 
Nu ska jag stänga ner här och kika på Pirates på 5an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0