Lite update :-)

Så var helgen slut, som har varit fylld av skojiga saker! För ovanlighetens skull. ;-) I fredags var jag hos fam Bergström och där blev jag kvar över natten då klockan blev över 1 innan vi surrat klart. Och igårkväll hade vi stallfest hos AC, med julmat. Superkul hade vi! :-)
 
Till Bellotrix då.. I fredags fick hon vila, och blev även vaccinerad då. Igår skrittade vi ut med L och Q, och idag fick hon gå en joggingrunda. Hon var dock väldigt spänd idag, och hade åsikter om tempot bland annat.. Så det blev inte så mkt till samarbete idag. Red lite öppnor och slutor i skritt, och försöker få henne att vänta. Men som sagt, hon var på G idag så det var bara att gilla läget. ;-)
 
Dagens Bella! Och sadeln fortsätter ligga stilla under ridning. Peppar peppar :-)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vart har du köpt schabraket?? Super snyggt!! :D

Svar: Det är från Rider By Horse, RBH. Färgen har jag inte sett nånstans efter jag köpte detta så de verkar varit utgående. :/
Josefine Fred

2013-12-16 @ 12:07:42
URL: http://morik.blogg.se
Postat av: Eva-Maria

Jäklar vad Bellie passar bra i den gröna färgen!! Aldrig sett henne passa sååå bra i nån färg förut faktiskt!!

Svar: Vad kul att du skriver nåt ibland ;) ba smygläser du... ja men visst är hon fin i grönt :-D
Josefine Fred

2013-12-16 @ 23:19:18
Postat av: Eva-Maria

Jamenvisst vettu,jag har kollen men väljer mina kommentarer... ;)

2013-12-18 @ 07:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0