Produktutvärdering: Steeds Vinterkänga


Köpte ju dessa ifrån Hööks för någon månad sedan. Mitt största problem brukar vara att stövlarna är/blir för sladdriga för fotleden, så att man inte får något stöd varken när man går eller rider. Dessa verkade stadiga redan från början, och har hållt sig så. Jag rekomenderar verkligen dessa! 499:- kostar dom och är värd varenda krona. Jättesköna stövlar verkligen, som funkar både till promenad och ridning.
 
Jag fick ta en strl större för annars skavde dom i hälen, vilket jag gjorde rätt i för att nu får jag plats med 2 par tjocksockar och slipper frysa. Har visserligen bara haft 8-9 minus när jag ridit med dom, men då har jag inte frusit iallafall.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Ett par sånna står på min önskelista till jul, hoppas jag får dem!! :)

2013-12-08 @ 21:00:44
URL: http://morik.blogg.se
Postat av: MalinKalin

Hmm såna kanske man skulle testa :)
Men är det nån lite klack på dom eller är dom helt släta i sulan?

Sv: Ja det är ju alltid kul med framsteg :)

Svar: Det är klack o grov sula :)
Josefine Fred

2013-12-08 @ 23:20:01
URL: http://malinkalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0