At work

Egentligen var jag ledig 3 dagar nu, men eftersom de fattades en personal idag, som jag fick veta igårkväll då jag jobbade, så kom jag in hit istället. :-) Aldrig fel med lite jobb. Slutar vid 15 och då blire stallet till Bellisbus. Jag är lite ... omotiverad? idag.. Jag är ridsugen osv. men jag vet absolut inte vad vi ska hitta på. Jättejobbigt, haha. Blir eventuellt klättring i skritt och- /eller galopp. Annars blir det nog bara en vanlig uteritt som vi får se vad den erbjuder. Bells tycker klättring är så tråkigt, haha. Elr, hon gillar inte dehär med att vända och rida om och tillbaka igen, uppför och nerför backarna. Och då blir jag oxå omotiverad när jag vet att hon inte vill. Men väl när vi klättrar har hon ju kul, och det bygger ju massvis av muskler. Så... ;-) Nyttigt äre!

Kommentarer
Postat av: EE

Har du något inlägg om bett ?

Emma

Svar: Jajjemen :)
För långa bett:
http://minfux.blogg.se/2011/october/for-langa-bett.html#comment

Myter om skarpa bett:
http://minfux.blogg.se/2011/september/myter-inom-debatten-som-skarpa-bett.html#comment

Josefine Fred

2013-02-19 @ 17:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0