At work

Sitter på jobbet nu. Har precis varit o handlat lite gofika å bjuda på :-) Har en liten rast nu innan jag beger mig iväg igen. Jag KÖR idag. Jag dog imorse. O-M-G. Jag stressar så lätt upp mig, och detta var första ggn med körkort i tjänst (och andra dagen jag kör ensamen).... samtidigt som jag skulle köra en annan tjej till hennes ärende, och sen en ny bil och allt på de. Jag höll på avlida av stress. For runt som en yr höna innan jag tillslut hittade min destination igen (körde förbi första infarten)... Jag liksom panikade lite. Men när jag lugnat ner mig efter ca 1,5 timme så körde jag som vanligt igen, tack o lov. Haha.
 
Senare idag blire nog bara en mystur med min fröken Bus, i form av skritt barbacka. Var längesen de. :-) Hon ska få slippa krav idag o bara lalla runt på lång tygel. <3 Fan vilken bildbrist jag har..? De är inte likt mig, haha. Får ta med kameran nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0