Galopptur i månskenet

Jag var sjuuukt trött och omotiverad idag, men tänkte inte låta Bells stå bara för de. Däremot red jag en helt kravlös tur, för jag kände mig absolut inte i skick till att börja kräva nåt av en pigg och glad fux. Red in på en skogsväg och red lite skritt- och travövergångar, och sen när månen lyste upp vägen så körde vi en galopp i valfritt tempo och form. Hon tyckte de va skitskoj!! Vände hemåt och tog andra galoppen hem, och då skulle vi inte stanna alls utan köra fullt fräs tyckte B. Hahahaha, fick mig ett gott skratt åt lillfröken. Hon tog komando och vi galopperade väl sisådär dubbelt så mycket som jag planerat, då jag inte såg vägen vi red på. Men de gick bra, och vi hade ju travat på den på ditvägen, så jag hade ju KÄNT vägen iallafall. Haha. Kolsvart och skog runtom, med månskenet som lyste upp här och där bland träden. Supermysigt!
 
<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Lät verkligen huuur mysigt som helst! :D En riktig liten drömtur.

2013-02-25 @ 21:17:10
URL: http://annoonii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0