Morning!

Har precis ätit upp frukosten, och slökikar på lite TV. :-) Har haft utsläpp imorse.. Tog bilen upp, hihi. Så jag var tillbaka på en timme. Skönt värre! Ska upp och rida en sväng senare, men vi får se vad det blir. Det blir nog en uteritt iallafall, då jag inte är ett dugg träningssugen om jag inte har nån tränare med mig just nu. Jättekonstigt. Jag brukar inte ha nå problem med o rida ett dressyrpass då och då i paddan, eller ta några skutt. Men är verkligen sjukt omotiverad att göra det ensam just nu. Rider mycket hellre ut och dressyrar.
 
Blir eventuellt galoppklättring idag, men vi får se. Allt kan ändras vettni. ;) Det var även programridning på klubben idag.. Hade jag vetat det i tid (fick veta igår) så hade jag lätt fixat att jag kunde vara med. Men men, får bli nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0