Produktutvärdering: Kingsland Venus Jacket


Gör en liten utvärdering på jackan jag köpte häromveckan, då jag inte riktigt varit nöjd med de jag har. Det är alltså en Kingsland Venus Ladies Jacket, alltså damstorlekar så hyffsat normala i storlek. Jag har dock XS, och på bilden nedan även en softshell-jacka under. Jag upplever den något stor i storlek, då S var alldeles för stor för hur jag vill att en jacka ska sitta.

Jag är sjukligt nöjd iallafall. Den är extremt lätt, så det känns knappt som om man har nånting på sig. Bra passform och skönt material. En kanonjacka helt enkelt och jag är riktigt nöjd med mitt köp.
 
Jag köpte min hos Svensk ridsport AB, men de finns lite överallt. De är dock utförsäljning på dom nu då de är utgående ur sortimentet. Finns även i Navy och Röd. Älskar den i navy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0