:-)

Har precis kommit hem från jobbet, och hunnit landa i soffan med en kopp välling. Dögott! Hancock är på tvn så jag lär väl slötitta lite på den. ;)
 
Imorgon är det FREDAG! = Godisdag. Fyfan vad jag längtat! Fast denna vecka, tredje veckan, har ändå varit mycket enklare än föregående två. Är förvånad över hur lite cravings jag får ändå, och hur grym jag är som står emot dom när det väl slår till. Imorgon planerar jag att baka nåt gott, jag tror det lutar åt morotskaka. Mina morotskakor slår ingen, verkligen ingen. ;-) Men är även sugen på nåt gräddigt.. hm.. Far in på hemmakväll och köper en snarrapåse mä, de är ju ett måste.
 
Blir som sagt hoppning imorn, med L. Hade tänkt ut en övning, men den är så krånglig att ta fram för de är mkt avstånd, vinklar o shit man måste kunna.. Och jag är inte exakt haj på det. Ska klura vidare, så får vi la se vad de blir. Egentligen är jag sugen på nåt skojigare, typ kombinationer, kanske 5,5an elr nåt. Och hur vare nu? Jo jag skulle göra sånt jag kände för, inte sånt jag måste. Får rådgöra med L vad hon e sugen på helt enkelt! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0