:)

Precis kommit hem från jobbet. Har döont i huvudet av nån anledning? Är yr och lite skakis... Ändå känner jag ingen riktig ro att lägga mig här i soffan och slappna av, utan jag vill göra nåt! De regnar lite smått ute och jag är sugnare än någonsin att fara över till Färsta och hoppa min häst. Dock är det nån westerngrej där tills imorgon tror jag, så det är förmodligen inge hinder alls framme. Och bygga helt och hållet orkar jag inte just nu. :-P Kanske borde dra å rida dressyr!? Åhh..... Nu vart jag aspepp på det. Älskar att rida i småregn och efter det har regnat. Sååå skönt! Åter till hoppning. Jag har inte hoppat på 2 veckor.. över det kanske. Jag har liksom gett upp lite. Men jag fick ett ryck ikväll. Vafan, det ÄR ju kul. Men inte om man är rädd och det är för svårt, SÅ därför tänker jag bara hoppa på en nivå som faktiskt är - kul. Skiter i om det är 60 cm, kul ska vi ha. Så.. jag tänkte leka fram hoppningen igen. Jaja...
 
Men..... jag ska nog tvinga mig själv att sitta kvar här i soffan och chilla, slå på en film. Jag behöver nog det. Stressfröken nummer ett. Men jag älskar att göra nåt hela tiden. Palla sitta i en soffa hela livet. :o
 
Jag är även SJUKT sötsugen. Jag har en enorm brottarkamp med mig själv just nu, haha.. inte skoj. Men jag tror den goda ängeln vinner. ;) Wow vilken självdisciplin liksom. Inte ätit nå gott sen lördags. Men jag tänker såhär, har klarat sön, mån och idag tis. Jag har alltså bara 2 dar kvar tills jag får frossa, mindre än hälften av dagarna. Sååå.. jag bör ju överleva. :)
 
Vad gäller LCHF har jag tonat ner.. Jag saknade mitt bröd alldeles för mkt, haha. Så jag gör helt enkelt som så att jag försöker dra ner så gott det går. En macka istället för två. Minst ett mål om dagen ska vara helt utan ris, potatis o pasta osv. Idag har jag inte ätit någe sånt alls dock. Tänkte ta o rosta en god mack-jävel sen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: fia

Ha ha även en god Mackjävel ;)

2013-07-10 @ 00:17:39
URL: http://iminegnalillabubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0