FILM (Tävling LB:2)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt fin ritt!! Förstår att du är helnöjd!! :) /Anni

Svar: Tusen tack! :D
Josefine Fred

2013-07-25 @ 20:54:18
Postat av: Ellen

Så fint det ser ut!! :D

Svar: Tack!! :D
Josefine Fred

2013-07-25 @ 22:39:31
URL: http://jagellens.blogg.se
Postat av: lina

Snyggt! Wow vilken fin trav =)

Svar: Tusen tack!! :D
Josefine Fred

2013-07-26 @ 09:00:28
Postat av: Annika

Hej! Jag brukar titta i din blogg med jämna mellanrum, jag har själv en ridtravare som är under utbildning. Det är roligt och intressant att se hur ni (och andra ridtravare) utvecklas och jag hoppas att ni kommer ännu längre! Skriv gärna någon gång om hur ert galopparbete har varit genom åren och om du har några bra övningar som du använder. Jättefin insats i tävlingen! :) //annika

Svar: Hej! Kul att höra :-D Tusen tack! De ska jag absolut göra :)
Josefine Fred

2013-07-26 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0