Godmorgon :-)

Morning! Har varit vaken sen 7, då jag har tvättstuga. Somnade typ 1-2, men de var liksom bara att kliv upp för jag har massor av tvätt. Fast jag gillar ju att tvätta ;).. Idag är de fredag = godisdag. :-D Tjiho! Sjukt duktig jag är... såhär länge har jag aldrig hållit mig :o I onsdags var jag på Birsta med två av de boende på lite shopping, och då tog vi oss alla en mjukglass.. men liksom, de gör absolut ingenting. Och igår var det bio, men jag satt där med min melon, jordgubbar och mörka choklad. Dögott dä å! ;)
 
Men jag har 0,5 kg godis från hemmakväll som väntar mig ikväll. :-D De ser ja fram emot! Jobbar kvällen ikväll, så det blir när jag kommer hem.

Var även hos kära Family igår, och vi beställde lite pizza osv. Mys! Åt en tredjedelspizza. Brukar kunna trycka en 3/4 upptill en hel ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0