:-)

Klockan är snart 1 och jag sover inte.. ganska galet! ;) Jag som bokat tvättid från 7 imorn. Dags o sova kanske. Men har inte varit någe trött då jag är uppe i varv, exhalterad och förväntansfull. Tävling för fröken Bus imorgon, och GUD vad skönt det är att slippa min jäkla ångest och extrema nervositet inför tävling. Nu ska jag bara stå och njuta och titta på min fina häst och det hon kan åstadkomma när hon rids rätt.
 
Har även bollat med bästa Q ang. sadeltankarna, och den hjälpen är alltid guld värd. Just nu är jag inne på att behålla min, men göra lite justeringar i stoppning osv. Hade ju vart gött om den funkade ett tag till. Jag menar, hon har inte klagat på nästan 2 år i denhär sadeln, och ET/massör hittar ingenting i muskulaturen heller som är dåligt. Men jaja, vi får se. Provrider elektran några ggr till och känner efter efter ev. tryck och sånt.
 
Nu ska jag knoppa, gonatt!
 
GAMMAL arkivbild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0