Exhalterad

Jag är typ... as-exhalterad! Har hela dan gått och tänkt på denhär fina Doris som hon kallas, travaren jag skrev om imorse. Och pratat med ägaren, Sandra, hela dagen. Det känns typ, helt fantastiskt att nån VERKLIGEN förstår vad för typ av häst jag sitter på, för hon har en som är ruggigt lik. Alla svårigheter och "problem".. lika vassa i huvudet är dom. Eller var. 
 
Har fått massvis med tips och råd, och jag är bara sååå peppad på att träna nu! Har kollat upp lite månadstränare som jag ska prova rida för oxå, för jag har ju inte tränat dressyr på länge nu. Har blivit mest hoppning.. Men nu känner jag för att lägga ner mest på dressyren igen. Jag har ju mina perioder. Jag vill ju träna båda, men de känns som det blir så halvdant då. Fast iofs, lägger jag upp en vettig plan och följer den med träningar osv. bör de ju bli bra.
 
Hur som helst ska jag försöka få in en träning redan denna vecka för G, för gudars vad taggad jag är! Jag tror minsann det blir ett dressyrpass imorgon! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0