Morning :-)

Sitter här med en väldans massa blandade känslor i mig. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig idag. :o Har drömt en massa, och bland annat inför söndagens tävling. Så jag vaknade upp typ rädd? Haha. Och så är jag stressad för att jag "bara" är ledig 3 dgr, o dom kommer gå fort. Och så är jag förväntansfull och nervös. Och äcklad, drömde helt sjukt äckliga lebb-drömmar. Nämner inga namn, haha. Nåja, de går säkert över strax. :-)
 
Har slängt in två maskiner nu och väntar på att få slänga in minst två till. Sedan bär det nog av till stallet för lite ridning, elr trimning på bruttisen. Ska rida dressyr o fortsätta med vänta-tänket, samt rida igenom programmet ett par ggr på stränga order från M. ;) Och hon har nog rätt, programmet måste sätta sig i ryggmärgen, och det är nog alltid bra att träna på det man ska prestera på tävling. Jag har inte ridit program hemma förut eftersom hon blivit så himla före mig, och vet hon när det är galopp ja då är hela programmet förstört då hon endast går och väntar på galoppskänkel = superspänd. I takt med utbildningen har hon dock lugnat ner sig så jag tror inte det är såna problem nu. :-)
 
Trevlig helg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0