Träningstävling

Idag var det tänkt att vi skulle iväg och hoppa 80 cm på lilla klubben vi har. Bellie var jättefin att rida fram, jag hade samma tänk som igår, och hon kändes mjuk och fin! I alla gångarter.
 
När jag skulle hoppa fram så kände jag att vi inte ens kunde komma rätt på lilla, på 20-30cm... och när det var dags för räcke tog det stopp, och stopp, och stopp. Sänkte till 70. Ändå stopp. Jag slutar rida helt. Vi är på en väldigt låg nivå just nu, så jag strök mig, och hoppades att Fia skulle hoppa henne istället. Det gjorde hon, TACK! Inte ett enda stopp på framhoppningen, och banan flöt på (med en ganska stressad B) och det blev endast ett stopp på sista hindret. Hon om över och med öronen spetsade och det var tanken. :-)
 
Dressyr vare ja.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0