Uteritt

Red ut Bellotrix förut idag, i gassande sol. Red en joggingtur längs stranden, med lite övergångar. Eller ganska mkt övergångar. Meeeen nu ska jag sluta vara en sån analyktiker (om de heter så), och bara säga att det gick SÅDÄR, och på slutet så gick de asbra. Då red jag tempoväxlingar, nedsittningen och hittade verkligen rätt ridning och så lyssnade hon jättebra på sätet. :-D Happyface!! End of story.
 
Hon hade plockat av sig täcket idag IGEN oxå. Jag som for dit i ilfart (ok jag överdrev) imorse innan jobbet och slängde på henne täcke då de ösregnat hela natten + att hon var kall och dyngsur, då de fortf. regnade då. Och de såg inte lovande ut på himlen. Men  när jag kommer efter jobbet är det strålande sol, och en naken polle! Haha. Hon hade dock förstört de på ett ställe, men i en söm så de blir lätt o laga. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0