B is Back!

Nu är hon äntligen tillbaka som de verkar, lilla Bells. Red ett pass på travbanan och hon kändes normal. :-) Hon var fin, men visst får man jobba med henne hela tiden och traggla på tills allt blir bra. Men fin var hon i samtliga gångarter! Något stel o spänd i högervarvet. Sista högergaloppen blev perfekto! Precis sådär ridbar och härlig som vänstergaloppen alltid är. Högern brukar vi inte få till nåt flyt, för jag kommer inte till ridning. Men som sagt nu sista galoppen hade nånting lossat så att det gick att rida den. :-)
 
Köpte nytt träns idag, men tyvärr så köpte jag det inte första ggn jag var in på Hööks, utan andra ggn.. Och då var det i rätt storlek slut. Så jag tog ett Cob och hoppades på de bästa. Men nosgrimman nådde knappt runt, som jag misstänkte. Så blir att vänta på ett Full istället. Köpte även två deltor till pelhamet att ha i hoppningen. Imorgon kommer bettet så tänkte försöka hoppa en sväng imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0