Galoppintervaller

Tror jag glömde blogga igår? Hm... Hehe. Red iaf ut först, skritt och trav i kolsvart mörker. Red halvvägs in på en väg i skogen jag brukar rida, men sen vände jag faktiskt. Haha. Man såg inte ett shit och jag fick en creepy känsla. Red övergångar där, på en pigg och spänd häst så jag satte ribban mycket lågt. :-)
 
Sen red jag till stallet igen där vi körde galoppintervaller, 4 st. Hon var OK. Vänstern var jättebra, men högern jobbade jag några extra varv med tills den blev bra. Och bra blev den! :-) Men hon blir så himla stark ibland, och idag var en sån dag. Fast jätteilla var det ju iofs inte. Vi löste det ändå. :-)
 
Ska snart gå upp till stallet o släppa ut pollar, och sen blire hoppträning. Kommer tyvärr ingen film då nog ingen är såhär morgonpigg för o filma mig! ;) Tänkte testa pelhamet idag, så får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0