Godermorgon :)

Idag äre finväder här, igen. Tror jag. Det var det när jag kollade ut sist iaf. ;) Sååå härligt med sol! Man blir på så mkt bättre humör då. Idag ska Bells skrittas och bara få mysa på. Jag tror det blir barbacka, men är egentligen sugen på att testa nya sadelgjorden ju. Blir ev. vila imorgon och då blir det inte heller av. Vi får se. ;)
 
Lite fotografering står på schemat idag, skoj! Tror inte det blir nån träning för min del. Tränade igår, gym 40 min och simning 30 min. Men jag måste träna ALLDELES för slappt, för jag kände inte av nånting varken igår eller idag. Måste typ, simma fortare, haha. Och ställa in högre vikter elr köra snabbare upprepningar på gymmet. Onödigt o träna om jag inte ens får ha lite träningsvärk ju. ;) Men lite sugen är jag allt på lite simning innan stallet. Får se.

Kommentarer
Postat av: Othilia

Vart är det du tränar? :)

Svar: På Alnöbadet :) Simmar å tränar i deras gym. :-)
Josefine Fred

2013-03-16 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0