Hoppning

Idag drog jag ner till ridhuset tsm med R och Q, och med vår lilla publik och medhjälpare, familjen B. :-) Supertrevligt! :-) Dock så var jag så sjukligt nervös idag, haha. Kanske för att jag skulle hoppa utan tränare? Vet inte. Men jättenervös var jag hela tiden och jag andades inte över huvudtaget tror jag.
 
B skötte sig suveränt idag. Var riktigt fin. I början så bromsade jag henne för mkt och bromsade ända in på hindret, men nästkommande rundor gick jättebra för då vågade jag lätta i handen och bara följa med, och rida med sätet. Gick awesome!! :-) Hoppade tillslut en hel bana, en gång, för de behövdes inge mer då hon var toppen. :-)
 
Kommer film :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0