Jobbet

Sitter på jobbet nu. :-) Slutar tiiiidigt idag, så skönt! Hade ställt klockan på 05.15.. Kändes helt sjukt! Så tidigt har jag nog aldrig ställt klockan på. Brukar kliva upp typ 15 min innan bussen går, men jag har börjat planera lite bättre för o slippa stressa nu.
 
Om ett tag kommer bästa M och hämtar mig, och då far vi till de två fyrbenta och rider ut en sväng. Tror iallafall att jag ska få med mig Mallan ut på en klättertur, för det tänkte B och jag syssla med idag. Skrittklättra och jobba i alla gångarter i övrigt. Klättring är så himla effektivt men nu under en månad typ har det inte gått att klättra nånstans, men nu ska vi komma igång igen som sagt. Och vad biffig hon blivi fröken nu.. Hon känns mer rund och fluffig än nånsin, haha. Kanske sojan som gjort susen? Man brukar väl inte direkt märka på sin egen häst som man ser varje dag, att det händer grejer, men det gör jag. Superkul. ;)
 
Lite sugen på en fotodag nånting oxå... ska försöka få någon stackare att fota oss till veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin hon är !
Såsmåningom ska vi börja klättra med, men just nu håller jag på och sätter igång Kita.
Hästen som jag har på prov, sen ev köp.
Stol vbl 13 år, kika in.

2013-03-23 @ 09:26:32
URL: http://kitas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0