:-)

Idag har Bellis och jag bara myst, och umgåtts. Tog in och duschade henne med PROB-shampoot, och sedan lekte vi lite från marken runt travbanan ett par varv. En massa övergångar och tempoväxlingar osv för att hon skulle följa med. De är rätt kul vilken koll hon har på mig lillpollan.. När hon torkat upp efter duschen fick hon pälsglans i man, svans o lugg, och sen insmord i hästsalva och PROB-deon mot flugfän. :-) Så nu är hon sommarfräsch och redo för att möta flugorna på betet till helgen. :-D
 

For och köpte mig en flugluva förut oxå, som ska vara bra. Hon har en från förra året, men den tror jag inte satt nå vidare. Får testa denna nya, från Hööks. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0