At work

Sitter på jobbet och har rast. :-) Vi har en underbart fin sommardag här idag, så sjukt skönt. :-D Redan imorse kände man att det luktade sommar ute. :-D Är superglad idag! Hihi. Efter jobbet far jag till Bellotrix och joggar ut henne en sväng i skogen så hon får bli av med lite slagg efter gårdagens gymnastikhoppning.
 
Grillning ikväll med bästa E, sedan bio och GODIS. :-) Och vad jag vet nu så är jag faktiskt ledig i helgen oxå :-D Dock har jag utsläpp imorn, och sen ska jag och L iväg och ha loppis på Norra Berget. Det är hästloppis där, så kom dit!
 

Kommentarer
Postat av: Danielle och Josefine.

Hej! Kommer du ihåg bloggen Frysmärkt? :)
Vi har nu bestämmt oss för att starta upp bloggen igen, hoppas du finner den lika intressant nu med! :D Kramkram! / Frysmärkt

Svar: Hejsan :-) Trevligt! Ska absolut ta en titt eller fler! ;) kram
Josefine Fred

2013-05-17 @ 13:37:03
URL: http://frysmarkt.blogg.se
Postat av: Betty

Fin du är! :)
Kul med lite vardagdbilder på dig.
Kram!

Svar: Tack så gullig du är :-D
Josefine Fred

2013-05-17 @ 14:29:08
URL: http://mirakelbetty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0