Godmorgon!

Låg och drog mig till 9 idag, och ändå är jag astrött. Känns som de är nåt fel på mig just nu.. För jag hade jordens huvudvärk igår, och känner mig allmänt hängig osv. Antingen börjar jag bli sjuk eller så måste jag chilla lite mer. ;) Har börjat springa/promenera nu. Gick på stan häromdagen och provade shorts, och fick mig ett uppvaknande om man säger så. Så jag sprang direkt till Intersport och köpte träningskläder. Så måtte jag hålla mig i skinnet nu. ;) Har en tendens att typ vara peppad på sånthär i 3 dagar, sen ba äh... oså åker godispåsen fram 24/7.
 
Idag ska jag rida dressyrlektion, ska bli skoj! Var väääldigt längesen nu. Tänkte kila upp lite tidigare till stallet så jag hinner tvätta puppsen på min häst. Hon är så hiiimla kladdig och snuskig nu sen ihopsläppet, så svansen, benen och allting är dränkt i puppsås. Not hot. Kan inte komma så på dressyrträning för M, då får vi bannor! ;)
 
Mitt bloglovin funkar btw inte som det ska.. det är flera bloggar jag följer som jag inte fått update från på FLERA dagar, trots att jag nu gått in o kikat att de bloggat flera flera inlägg. Jättestörigt. Fler som har problem med det??
 

(Ja, jag har en förkärlek till att fota mig själv inne på toaletter)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha, puppsen? Det var ett nytt ord.

2013-05-04 @ 15:37:35
URL: http://stjarnstralar.blogg.se
Postat av: Malin

Bra snygg du!

2013-05-04 @ 16:12:27
URL: http://rajala.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

jag har samma problem :(

2013-05-06 @ 22:24:25
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0