Hoppning

For iväg nu på kvällskvisten vid 20 och hoppade lite på Färsta. Hade med mig bästa Linnea och Flisa, som var mina små hästskötare. ;) Hihi.
 
Bellson hade stått två dagar nu, så hon var ganska så på. Men ändå lyhörd och fin, med tanke på att jag har det 3delade på henne och inga handskar elr något. Så hon går faktiskt riktigt bra nu. :-) Fick ett stopp på en oxer, men den sänkte vi och sen rullade allt på utan problem. Linnea påminde mig om att mjukna i handen nåra ggr, och de gick SÅ mkt bättre då. Jag satt och höll för de gick fort, men så fort jag lättade fick vi ett flyt. Även om de gick fort.
 
Hoppade en typ av bana 3 ggr, och sista rundan var verkligen hur bra som helst! Jag verkligen fokuserade, och tänkte redan innan ett hinder var jag skulle sedan, alltså en bra planering, vilket ledde till att hela ridningen flöt på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0