Skrittur

Tog en härlig skrittur i de fantastiska vädret idag tillsammans med Flisa och Fanny. :-) Supermysigt verkligen! B skötte sig kanonbra. Ramlade dock av en gång, HAHA. Ena sekunden satt jag på hästen och andra låg jag på backen.. Vi kom o  red, och rätt vad det var så såg hon något på sidan av oss som hon skyggade för, och avramlingen var ett faktum. ;) Hade inte en chans.... Jag red alltså barbacka i glidiga softshellbyxor. ;)
 
Stötte på två älgar gjorde vi oxå. Denna nedan var bara 8-10m från oss.. stod som ett ljus, fast vi kom där och gapade i skogen. :-P Knäppa älgar på denhär ön... dom är tam. :-P
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria Bergström

Jag väljer att inte kommentera avsamlingen,hihi ;)

Svar: Jag väljer att inte kommentera dina språkkunskaper hehehehe ;)
Josefine Fred

2013-05-13 @ 22:02:48
Postat av: Eva-Maria Bergström

Avramlingen skulle det ju såklart stå ovanför.... ;)

2013-05-13 @ 22:05:36
Postat av: linnea

Åh älgar är så coola! vi har några vid oss som också är rätt "tama"

2013-05-14 @ 09:43:03
URL: http://iwantout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0