Clinic med Jan Brink

Imorse for jag upp snabbt som attan och stressade på med stallsysslorna. Sen red jag ut på en finfin B! Något piggare idag, och fick för andra ggn lite smådamp. Får hon stå mycket länge till så kommer nog snart både den ena och den andra cirkuskonsten... ;-)
 
Sen for jag till clinic för Jan Brink, där 8 ekipage från LA till S.t Georg red för honom. Superkul och lärorikt! Egentligen inget nytt, men såntdär som man måste bli påmind om att få höra ibland, och SE med egna ögon. Lättare att ta in något då. :-) Mycket grunder. Noggrannhet, förberedelser, våga tänja på gränserna. Komfortzon, stretchzon, panikzon osv.
 
Lite smådrygt med en skadad häst så man inte kan fara hem å träna på detta bums.. :-)
 
 
Nu ska jag fara upp till stallet en tredje gång, för o kika på när Marc André Very rider en häst i vårat stall :-) Spännande!

Kommentarer
Postat av: Josefine L.

Nästan rätt, åtminstone en ryttare rider svår klass ;)

2013-11-11 @ 10:04:13
Postat av: Olivia Gustavsson

åh vad kul! det hade jag också velat vara med på ;)

2013-11-11 @ 10:52:47
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Erika Pettersson

Åh kul hade gärna sett honom, men hade varit lite långt bort. :P

2013-11-11 @ 11:01:38
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0