Skrittur

Vilken dag! Försov mig 2 timmar, vilket kaosade upp hela min dag. När jag väl var på jobbet, efter att ha haft utsläpp och grejjer först, så var jag så uppstressad att jag fick början till migränanfall.. så jag hann bara vara där 1 timme så fick jag fara hem och vila ut och lugna ner mig, för att det inte skulle bli värre. Var helt mosig i hjärnan och yr, kunde inte riktigt vara bland folk..
 
Har precis kommit hem efter en skrittur på fina lilla B, tsm med M och N. Det är ro för själen dedär. Krävde lite mera jobb av henne idag på hemvägen, bara för att testa, och de gick super. Hon är väldigt fin. Jag ber till högre makter att mirakel ska ske.. Jag vet inte vad jag gör annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0