Äntligen fredag!

Ja, nu kan jag verkligen känna vad fredagsmys är. :-) Och helg.. nu blir helgerna guld värda då jag jobbar alla veckodagar. :-) Slutade 15 idag, perfekt på en fredag. Har haft en toppendag med härliga människor. Det går knappt en minut på jobbet utan att man får le ända in i själen. Så fina människor jag har att göra med.
 
Idag tror jag Bellis ska få vila. Men är inte helt 100 än. De är inplanerat vila, men faller suget in så blir de en ridtur. Hade utsläpp imorse 05.30, så mockade o fixade då. Har konstigt nog inte varit ett dugg trött.. Askonstigt. Med tanke på att jag kom i säng en timme senare igårkväll oxå, och jag var inte direkt i harmoni när jag la mig om man säger så. Men de tog mig väl 3 min att somna trots sinnesstämningen så det var väl tur då! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0