FILM :)



Sista hindret tog vi om och hoppade :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nog tycker jag att det inte alls ser ut att gå för fort. Ser ju riktigt bra ut, det syns ju att ni har hittat flytet bättre!

Svar: Jag var nog otydlig. De var på framridningen hon drog iväg :-) på banan stod hon emot o vi fick inte upp tillräckligt bra galopp/tempo. Tack vad kul att du tkr de :-D
Josefine Fred

2013-09-22 @ 19:07:55
URL: http://sandrasn.blogg.se
Postat av: Angelica

Riktigt snyggt ridet från din sida! Lungt o stabilt.

Svar: Tusen tack :-D
Josefine Fred

2013-09-22 @ 20:50:55
Postat av: Lina

Fina ni! Håller verkligen med de andra, snyggt ridet. Inte direkt det lättaste att styra runt en tittig häst, vet preeeciiis hur det är ;) Bra kämpat!

Svar: Å tack snälla :) Glad ja blir! :-D
Josefine Fred

2013-09-23 @ 01:00:10
URL: http://sirblacksmith.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra ridet! Är inte lätt att rida när hästen är spänd och tittig, men du lyckas väldigt bra! :D

Svar: Tackar tackar :-D
Josefine Fred

2013-09-23 @ 11:04:50
URL: http://kingofdarkness.blogg.se
Postat av: Maja

Åh hon är så jäkla fin, och du är så duktig!!!! Älskar ditt tänk, din ridning och jaa din häst i allmänhet. Lätt förebilder för mig! En fråga... varför deltar du inte i ridtravar riks?!!!!!! Önskar jag kunde göra det, men Holly står ju dessvärre inte som travare i sitt pass :(

Svar: Men å vad du är snäll! Blir superglad :-D Jaadu.. har väl alltid varit mer för "riktiga" tävlingar då jag inte gillar att dela upp raserna på hästarna utan jag gillar att alla har lika villkor liksom. Så har väl inte riktigt funderat så mkt på ridtravarriks osv.

Jaså är hon travare holly? Synd att hon inte är reggad som de isf...
Josefine Fred

2013-09-28 @ 18:34:29
URL: http://majaahliin.blogg.se
Postat av: Maja

Nä iofs, men hade varit väldigt kul att få se andra travare och prata med allt folk där!

Ja det visade sig vara så när jag fick tag på hennes "första ägare" , som tydligen omhändertagit Holly från en gård (travgård) med vanvårdade hästar. Hon var ju aldrig hanterad nånting då eftersom hästarna blivit bortglömda så därför är hon inte frysmärkt heller. I passet står hon som korsning eftersom hon som omhändertog Holly tyckte det blev smidigare och lät bättre, för när hon sålde henne vidare sen så ljög hon om det och sa att hon faktiskt var korsning "med lite travare i sig", haha. Men spelar inte mig nån roll vilken ras hon är!<3

Svar: Jaha oki! Kul o få veta historien bakom sin häst iallafall :-D
Josefine Fred

2013-09-28 @ 23:57:54
URL: http://majaahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0