Uteritt jogging

Blev en lugnare uteritt för Bellabus idag. Hon var jättefin! Hade micklemtränset o 3delade bettet. Jag red lite övergångar, och som sagt hon var kanonfin. :-) Sen kom vi till ängen där hon brukar dampa, och jag bytte taktik för att förhindra utbrottet. Gick hyffsat. Hon lyckades ta något såntdär skutt, men jag vände henne så fick hon skritta tillbaka, och sen skritta en bit åt rätt håll igen innan hon fick galoppera igen. Svinfin högergalopp idag!! :-)
 
Älskar att rida ut nu! Det är så härligt ute. Älskar verkligen hösten. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar oxå hösten!!! :)

2014-08-31 @ 21:27:03
URL: http://sofiastotto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0