Klättring

Idag red jag ut på Bellabus med Rosie och Quantas. Vi red bort till den platta (och jäkligt branta) klätterbacken, och tog den uppåt två ggr, ner en gång. Gick jättebra! Bella var värre på bortavägen än hemvägen, haha helt sjukt. Blev återigen imponerad över henne på hemvägen. :-D Kunde rida med lösa tyglar igen, gaaalet liksom! :-D

Imorgon blir det en tripp till ridhuset för lite dressyr. :-) Skulle velat rida för G, men har inte fått nå svar så jag blir nog by myself! Känner dock att jag skulle behöva lite mera hjälp nu. Har kommit i en tvivelperiod typ, säkert för att jag ridit så mkt själv nu i 3 veckor sen efter vilan. Så behöver komma igång med veckoträningen nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0