SIHS!

Igår morse bar det iväg till Stockholm för Sweden International Horse Show, tillsammans med Sandra och hennes päron, samt våran tränare Ingela. :-D SUPERKUL! Sandra hade alltså med sig hennes fina Doris, som representanter för ridtravare. Det fanns ett evenemang som hette "Alla Sveriges hästraser", och då var varmblodstravare en av dom. Det gick iaf superbra! Det är mina absoluta förebilder dedär. Finfina ekipaget! :-)

Sedan gick vi på mässan några varv, men jag var fasen besviken. :o Jag höll på åka därifrån utan ett skit, men så på slutet gick jag och köpte ett par ridbrallor jag och S spanat på tidigare. Från Charlies monter, det var HorseLife byxor. Ljusgråa med mörkgrå skoning. Dom blev bra. Men liksom..... Jag var laddad för mer shopping då jag kom ner, men nä.. nada.. Men det var ju bra för plånboken iaf. :-)
 
Ja vi hade som sagt supertrevligt!! :-D :-D Och bilresan gick som på räls... massa surr, lussebullar, gotta... korvar.. vi hade allt! :-D
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var så himlahimla kul dag! Tack som fasen för att du ville följa med!:D<3

Svar: Men åh vad roligt att du känner så :D TACK SJÄLV FÖR ATT JAG FICK FÖLJA MED!
Josefine Fred

2014-12-02 @ 07:38:26
URL: http://sandrasn.blogg.se
Postat av: Anonym

Visste inte att du följde med Sandra, kul! :D
Hade vart roligt att träffa er båda, och andra ridtravartjejer också. :)

2014-12-02 @ 14:46:40
Postat av: Amanda & Lilleman

Hehe, du harpublicerat samma bild 6 gånger....? ;'D

Svar: Märkte de förut! Haha. :-P Den syntes inte hur jag än gjorde när jag skrev inlägget, men tydligen kom dom fram allihopa ändå. ;-)
Josefine Fred

2014-12-02 @ 18:19:15
URL: http://bagheeraomaley.blogg.se
Postat av: Linnea Johansson Kvick

Åh var du också där, jag var där med min bästakompis Astrid som red kallblodstravaren!

2014-12-20 @ 01:02:56
URL: http://moasigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0