Skrittur

Idag blev det en skrittur på rasten. Melina var i stallet och skulle ut med Tille, så först bestämde vi oss för att rida  tillsammans. Men då jag tagit in B och skulle känna på benen så var det ena bakbenet varmt ända ifrån "knäet" och ner. Hittade då ett balltramp, som hon troligtvis fick då jag hämtade henne då hon snubblade till med bakbenet då hon skulle backa och vända sig emot mig som kom. Så jag känner mig lite skyldig :O ...
 
Blev alltså bara en skrittur för oss då, en kortare runda. Jag red med Melina en bit, och ca 100m från stallet så stannar Tille till, och vi undrar varför.. Då låg det ett dött rådjur mitt på stigen, med uppäten mage och ögon. MYSIGT!
 
Bella skötte sig iaf super. Herregud, det finns hopp till å med för dendära att bli klokare med åren!! ;-) Hon var helt avspänd i ryggen även om hon var PIGG och gick fort, men kunde till och med ha lösa tyglar. Herregud detta är jag väldigt ovan vid. Jag bara njuter så länge det varar! :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0