Glada nyheter!

Bellson har fått en annan diagnos nu. Och en ny plan är upplagd, lite nytt tänk kring ridning osv. Men vi fortsätter träna och tävla som vanligt. Förhoppningsvis, och troligtvis blir inte detta ett problem för oss eller henne. Utan hon lider inte. Jätteskönt!! :-) Vi hade en superlång diskussion jag och vet, och många bitar föll på plats både för mig och honom.
 
Varför detta blev så kort är.. att jag skrev ett långt inlägg nyss men beslöt mig helt enkelt att radera det. De som är genuint intresserade av detta har redan/kommer få veta hela historien i vilket fall. :-)
 
Tack alla som stöttar och peppar!! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt för er! Känns alltid mycket bättre då man fått svar på alla frågor/klarhet i situationen!:)

Då är alltså en träning inte helt omöjlig att boka in?:D eller ja, det var ju dethär med att matcha tider också;)

Svar: Verkligen!!
Nix!! :) Haha ja, de är ju det som ska vara problemet då.. Jag har faktiskt schemat så gott som klart i mars, så vi skulle kunna kolla på någon helg redan nu. För då behöver jag inte sitta o vänta på att bli inringd på jobb, när jag redan har massor inbokat :-) Lättare att planera träning osv då!
Josefine Fred

2014-02-25 @ 12:32:14
URL: http://Sandrasn.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh vad skönt!! Glad för er skull! :D

Svar: Tack!! :-)<3
Josefine Fred

2014-02-25 @ 17:05:29
URL: http://semlur.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

:-D vilka härliga bilder. Hon kan konsten att charna :)
Lycka till m fina Bellie

Svar: Hihi tack! Ja de kan hon lilla tösen :D <3
Josefine Fred

2014-02-25 @ 17:07:52
Postat av: Anni

Härligt att höra!!
Glad för både din och hennes skull :D

Svar: :D
Josefine Fred

2014-02-25 @ 19:00:41
URL: http://teamoveson.blogg.de
Postat av: Louise

Härligt! :D

2014-02-26 @ 00:03:43
URL: http://kingofdarkness.blogg.se
Postat av: Evelina

Vad skönt att höra! :D

2014-02-26 @ 08:31:34
Postat av: Fia

GUD SÅ SKÖNT :) Vad glad jag blir . Hoppas verkligen hon får hålla nu och att jag får se er på nästa tävling . <3

Svar: Hihi! Ja vi får hoppas detta går vägen :D Och att jag vänjer mig vid den nya tanken och att jag kan släppa de gamla.. Vi kör på!
Josefine Fred

2014-02-26 @ 09:47:07
URL: http://fiajungdalen.blogg.se
Postat av: Sofia Spelkvist

vad skönt för dig! jag var ju nyfiken på vad ni kom fram till så raderade du det.... blä på dig :P

2014-02-26 @ 18:14:04
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gud vad härligt att höra!! Heja heja :) Det kommer nog bli kanon ska du se, och som sagt, tycker denna veterinär är helt unik och man kan lita på honom, han säger inte direkt saker som han inte har någon aning om. Kul för er iaf att det verkade vara positiva "besked" ändå!

Min prinsessa var på sista återbesöket nu, vi hade också långa och intressanta diskussioner om Fifa, hon är ett "fall" som är igenkänneligt hos denna vet då det varit lite speciellt med oss, och det känns ju skönt ändå för då har han ju stenkoll på min häst och allt runtomkring. Jag får börja rida om en vecka igen och träna upp succesivt, wiiii :)

Svar: Jaa han är underbar!! Haha jag fick höra att jag var hans värsta kund.... ;-) Jag gör det inte lätt för stackars P som får slita sig i håret för att svara på alla mina frågor och analyser jag gör på ALLT han säger. ;-) Hehe...
Åh vad skönt för er!! Hoppas på att ni är på G snart då!!
Josefine Fred

2014-02-26 @ 21:15:20
URL: http://mittangsull.blogg.se
Postat av: Linda

Haha ja jag kan tänka mig att han har analyserat och donat ^^ Han är ju väldigt bra på det haha. Jag själv ställer så många frågor att ja får hejda mig ibland haha, men han är så intressant också att diskutera med, Vad kom ni fram till då med B:)??

Ja hos min häst var fallet solklart var problemet satt och jag visste ju redan själv vad det var för fel, däremot var det sånt tydligt problem och våran historia bakom med andra veterinärer gör P tokig, det är en lång historia men jag är så glad att jag lyckades ta min häst till honom!! Man kan lita på han :)

Svar: Ja absolut! Tänker inte ta upp här på bloggen tyvärr. De är bäst så..
Okej vad skönt! Hoppas de är lättåtgärdat då och inte kommer tillbaka? :-)
Josefine Fred

2014-02-27 @ 10:49:19
URL: http://mittangsull.blogg.se
Postat av: Linda

Okej jag är nyfiken dock vad Per kommit fram till, kan man få höra via mail:)?

Om det kommer tillbaka är ganska sannolikt, tror jag i alla fall, men vi får se hur det ser ut i framtiden :) Vi vet ju vart problemet sitter och något vi förmodligen kan "åtgärda" varje gång så det är skönt :)

Svar: Absolut! Vi hörs där :-)
Josefine Fred

2014-02-27 @ 13:43:06
URL: http://mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0