Karate kid

Ja... tror ni inte på fasen att den lilla räkan till häst jag har, sjääälvklart satte karatespark-beteendet i system? Haha! Jag måste skratta. Jag har ju höjt ryggen på henne i ett par månader varje dag, och skulle därför be Jossan göra det (massören) när hon var här, för att visa att de blivit mkt bättre. Det första B gjorde var ju att protestera mot J och gjorde världens dundersparkar mot handen = jossan släppte = trycket försvann.
 
Därför sa J att om hon gör såhär imorgon (torsdags), så låt henne vara. Men jag förstod att det inte skulle vara så enkelt, haha. :-P Igår blev det ingenting, men däremot ikväll.. Skulle testa inne i boxen, vid insläppet, och självklart börjar hon med att kicka mot handen. Jag muttrar lite åt henne och provar igen, samma lika. Hon får en dask i arslet, sätter oberört ner benet och låter mig prova igen. Höjde ryggen bara nån cm och berömde o fjäskade i massor! Det måste man göra när man har en sånhär rödtott. Bara att börja om och fjäska bort dedär beteendet.
 
Men hon är ju bra rolig... och smart... för smart. Har alltid varit! <3
 
Hur som helst, vila idag som sagt. Utsläpp imorgon och därför tidigt ridpass för fröken B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0