Uteritt

Herreminje vilken uteritt. Och vilken dag jag har. :o Humöret svänger som en jag vet inte vad. Och jag är SÅ nära på att grina hela tiden, haha. Jag var som en liten barnunge. Skulle prova longera innan och insåg att jag är värdelös på det, för jag får hästen in mot mig hela hela tiden. Försöker verkligen fokusera på bakdelen men de blir fel. Och jag blir tokig på mig själv. :o Jaja....Får ta mig lite lektioner kanske. Eller avvakta tills underlaget är mer longerbart. Det SÖG på ren svenska så vi hade vrålkassa förutsättningar.
 
Sen är jag toksned just nu, i kroppen. Och sadelåbäket ska säljas... för den passar inte min kropp överhuvudtaget..
 
Sen hade jag och B en konstig men helt okej ridtur ändå, skritt o trav längs vägarna. Hon var en spänd mupp och jag var frustrerad och satt som en påse skit! Haha. Tog det ändå med en nypa salt och satte upp kraven därefter. Fokuserade på takt och ett lungt tempo. Har börjat kräva lite mer sånt nu för det blir lätt att hon får trava på i sitt friska o bekväma tempo utan att faktiskt vila på steget och ta i. ;-) Men jag är nöjd med ridturen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0