Joggingtur

Idag blev det en ganska kravlös joggingtur i kvarteret bara. Var ute 40-45 min i skritt och trav. Hon fick mest trava på, men med en massa halvhalter och små tempoväxlingar. Gick ganska bra men hon var spänd idag. Bitvis släppte hon till och gick att få mer påverkbar. :-)
 
<3
 
Var ju även och provade kavajen i rätt strl igår på Hööks, och fyfaan det skulle jag inte ha gjort!! Gissa vad jag suktar efter nu... är i valet och kvalet om jag ska köpa mig en. Satt sjukt fint! Me love. Vi får se. ;-) Ska även och köpa ny dator nu i dagarna, då det verkligen BEHÖVS. Min har sjungt på sista versen ett bra tag nu, och jag saknar verkligen att ha photoshop för att kunna pilla ihop mina egna headers, och annat kul.
 
Skulle verkligen vilja bli fotad när jag rider i dressyrsadeln. Har ju varken bild eller film, så jag har ingen aning om hur det ser ut. Det känns som jag får en jättebra sits, men vem vet liksom. ;-) Nästa photoshoot får bli med den sadeln.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med en till ridtravarblogg! Himla vacker här du har!

Svar: Tack snälla :-)
Josefine Fred

2014-02-01 @ 18:31:29
URL: http://Fiorentina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0