Problem med försvunna kommentarer :o

J kommenterade häromdagen att jag tydligen tagit bort hennes kommentar, men så är inte fallet (då jag aldrig tar bort kommentarer från icke-anonyma personer). Gick nu och kikade in på inlägg som jag VET jag fått kommentarer på, som är HELT borta..? Går jag in på senaste kommentarer kommer det upp inlägg från långt i december, som typ bland de översta. Dvs massa inlägg från januari med kommentarer som bara är försvunna.
 
Nån fler som har det problemet? Aldrig varit med om det förr... :o

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

jag kan ibland få kommentarer som man ser är skriva för flera dagar sedan.. sen från vissa bloggar som skriver svar på mina kommentarer på deras blogg får jag inte skickade till min blogg :(

2014-01-26 @ 17:41:01
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har haft det problemet i massor. Jättemånga kommentarer som försvunnit och många som jag svarat på och vips så finns inte svaret . Skitskumt

2014-01-26 @ 23:24:31
URL: http://fiajungdalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0