Dressyrtävling

Idag var det då dags för tävling igen, en LB:1a. Hade inte tänkt rida nåt annat LB-program i år, för jag får så rörigt i skallen, men detta program är ju sjukt enkelt. Hade inte ridit det sen jag tävlade LB:1 år 2012, men de gick galant! :-) Hade med mig Hanna, som fotade, filmade och assisterade. TUSEN TACK!
 
Jag är jättenöjd med B. Mer och mer bitar faller på plats, i och med träningarna, och detta tas med till tävlingarna. Det som felar är det vanliga, hon är för spänd. Men det kommer, de blir bättre. Se bara skrittprogrammet nu, 3 tävlingar har vi fått 6,5 på det... och innan, ja, stort underkänt. Och idag, mina vänner, kunde hon komma till lite vila på steget i traven efter första galoppen, innan nästa. Helt otroligt!
 
Så, det tar sig. :-) 63,10% skrapade vi ihop, och blev 6a av 14 startande. Supernöjd!!
 
 
Min lilla tjock-häst! Man kan inte ens hitta revbenen på henne.. hon har aldrig varit så fet. :o

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin häst :)

2014-07-06 @ 22:24:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0