Gårdagen

Igårkväll runt 19 fick jag ett ryck att åka upp o städa mitt skåp osv i stallet. Då gäller det att passa på! Det är så mysigt. :-) Pyssla och grejja.
 
Sedan for jag ner till betet och tog en kvällstur runt 20-21 nån gång med världens bästa B. Slängde på henne repgrimman och red barbacka, skrittade kanske 35 min. Supermysigt hade vi! Livet på hästryggen. <3
 
Har hållit på att tvätta nu för fullt sen kl 7 här hemma. Klar runt 11, sen tänkte jag åka upp till stallet o städa vidare. Skulle även behöva kapa av några gummimattor som B ska ha i boxen. Sen är jag sugen på att fylla på med nytt spån osv! Åh, jag vill få allting klart. Sååå mysigt som sagt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0