Sadelöverdrag

Igår fick jag hem ett sadelöverdrag jag beställt från Hogsta Ridsport. Beställde ett Prestige, som jag haft förut (fast jag hade en enklare version) och jag vet att jag gillar. Detta är nytt och har rejält yttertyg plus rejält fleecefoder, så det ska nog MYCKET till innan det blir en skråma genom detta. Plus att detta har fickor för sadelgjorden.
 
Är sjukt nöjd!! :-) Det satt jättebra. Det fanns även resårband som gick att dra åt, så överdraget går att ställa in till önskad tight-het. ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Är också ute efter ett nytt sadelöverdrag då mitt gått sönder, det där såg väldigt praktiskt och bra ut! Men antar att det inte finns i någon annan färg än marinblått? Hade velat ha ett brunt eller kanske beige.

Svar: Det är toppen :-) Ja tyvärr endast marinblått
Josefine Fred

2014-08-01 @ 23:40:17
URL: http://www.jenniferdressage.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0